torstai 5. heinäkuuta 2012

Herkkuhetki- Hei!


Musaa..




Hei, olen Sitni. Asun tavallisessa perheessä siskoni, äitini, isäni ja pikkusiskoni kanssa.

Asumme tavallisessa kaupungissa jonka nimi on Herkkuhetki.

 Tai.. noh.. Ei se niin tavallinen ole..

Hattarapuita, karamellisohvia, jäätelökaappeja, ja piparkakkutaloja.

Vaatteet yhtä herkkua ja kaikki pastelliväreissä!

Okei kaupunkimme ei ole tavallinen eikä kyllä elämämmekään.

Mutta tämä on unelmakaupunkini ja uskomaton! Rakastan perhettäni ja elämääni!

Tässä on taloni.

Ja tuossa äitini.. Tuo on hänen tapansa sanoa "Hyvää työtä".

Äitini on yksi sekopää.. Hän puhuu outoja ja tekee outoja asioita.

Välillä en ymmärrä häntä, mutta uskokaa pois hän on kaikkein paras äiti!

Hän rakastaa tehdä ruokaa.

Ja äidin ruuat on aina erinomaisen hyvää!

Öä... Tai ehkä AINA erinomainen on liioittelua... Ruoka on joskus hyvää..

Tässä on siskoni Zina. Hän puhuu usein peiliin ja ihailee itseään.

Hän osaa valittaa ja sanoo kaiken niin mitä se on.

Toisinsanoen hän valittaa kaikesta minulle... Se alkaa välillä ärsyttää.

Hän pitää itsestään ja omaisuudestaan puhumisesta.

Hän juoruaa kaikki juorut aina minulle, hän kertoo salaisuutensa minulle ja lukee päiväkirjansa minulle aina iltaisin.

Hän on paras ystäväni! Hän on paras isosisko ikinä!

Tuo on isäni.. Hän on lapsenmielinen ja outo.

Hänen on aina kokeiltava kaikkea. Jopa kaikkea ällöttävää..

Joskus ihmettelen miten äiti ja isä päätyivät edes yhteen mutta hehän ovat aika samanlaisia.

Ainiin on vielä pikkusiskoni. Kumpa olisin unohtanut

Pikkusiskoni, Nina. Ja tuo on hänen nallensa, Herkkupeppu jota hän kantelee kaikkialle.

Pikkusiskoni on.. tuota "mukava"..

Okei epämukava. En haluaisi olla hänen kanssaan missään kahden..

Hän haukkuu, loukkaa ja kiusaa joka päivä! Julisti minut vihamieheksensä.

Tiedän että olen isompi ja voisin pomotella mutta ei se noin vain onnistu.. Kun torun...

..Hän haukkuu, loukkaa ja kiusaa päälle puheeni! Yritän kertoa äitille mutta hän sanoo aina että : "Ei tuollainen pikkutyttö voi aloittaa isoa riitaa sinä olet ollut todella ilkeä hänelle!" .... B(

Siskoani lellitään eikä mikään ole ikinä hänen syynsä..

Hänellä on oma leikkipuisto pihallamme ja silti hän sanoo ettei ikinä saa mitään..

Onneksi kun hän menee kouluun voin rentoutua...

Kun muut ovat töissä ja koulussa Zina ja minä vietämme hauskaa ja pidämme stereoita täysillä.

Kaupungissamme on vain kolme mestaa jossa viihdyn, enkä vain minä vaan koko kaupunki!

Ajan sinne yleensä karkkitanko-pyörälläni.

Tämä on puistomme nimeltä: Nekkuillaan.

Siellä vasta on herkullista!

Sen keskellä on leikkipuisto.

Vietän siellä paljon aikaa ystävieni kanssa!

Tässä on Altaat nimeltä: Minttu altaat.

Sitä ei turhaan sanota maailman hienoimmaksi altaaksi.

Siellä on aina hyvä rentoutua.

Vesi virkistää päivää!

Tässä on suosikkimestani! Se on kahvila nimeltä: Kakkulan Hupila. Ja se on suosituin mesta koko kaupungista!

Täällä heti kun tulee sisään tulee karkit, popcornit ja muun makean haju nenään. Ette tiedäkkään kuinka rakastan sitä tuoksua!

Täällä voi lukea, pelata pelejä, jutella, syödä vähän kaikkea!

Kahvila on kuuluisa paikka ja turistit tulevat usein kaupunkiimme ottamaan kuvia epäluonnollisista puista ja muista makeista tavaroista.

Tässä on tiski. Se toimii itsepalvelulla.

Täällä tulee aina hyvää musaa!

Ja mehut ovat suoraan tehty puussa olevista karamelleista.



Sitten takaisin kotibileisiin..

Siskoni lohduttaa ja bilettää kanssani aina! ♥

Ja on tukenani.

Sellainen on minun elämäni.


Siinä saitte makeutusta tuleviin Herkkuhetki-sarjoihin.
Tullut tietoa perheestä perheet palkkiin.

7 kommenttia:

  1. Ootko muokannu kaiken ite? Jos et, niin mikä lisäosa toi on, koska ei ainakaan mulla oo tommosta ihanaa kaupunkia :(

    VastaaPoista
  2. En oo ku laittanu kuviin tekstit ja mulla on katy perry herkkuhetki lisäri jonka mukana noi tulee n_n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mullakin on se, mut ei mul oo tullu esim. tommosta sinistä taloo, jonka kattona on toi kakku eikä leikkipuistoo vai ootko tosiaan tehny noi kaikki ite?

      Poista
    2. Mä oon lisänny sen sinne eriksee "Muokkaa kaupunkia" paikasta

      Poista
    3. Ok... Oliko se puisto niinku valmiina, vai teitkö sen viel sitten ite?

      Ps: Postaa pian uudestaan :D

      Poista